Függetlenül attól, hogy webes fizetésről vagy bankkártyaterminálról beszélünk, a kártyaelfogadás kulcsfontosságú eszköz a vállalkozások számára. Ma ezek számítanak a legelterjedtebb és egyben legegyszerűbb, biztonságos elektronikus fizetési módnak. Azonban az sem mindegy, hogy melyik szolgáltató terminálját vagy webes fizetési funkcióját választjuk.
Az ügyfélélmény szerves része
A legjobb az a fizetési folyamat, amit szinte észre sem vesz a vásárló. A tranzakció pár másodperc alatt megtörténik, a lehető legtöbb és leggyorsabb módok között tud válogatni és persze garantáltan szerepel közöttük az, amire szüksége van. A BizPay által elérhető Worldline szolgáltatások kérdés nélkül idetartoznak, és minden vállalkozás megtalálhatja a számára megfelelőt. A fizetés kulcskérdés mind offline, mind online. Ha túl macerás a folyamat, lassú vagy nem várt hibákba ütköznek a vásárlók, akkor a kosarat is gyakrabban hagyják ott.
A minőségi szolgáltatásnak több előnye is van. Ha a bankkártya-elfogadás tökéletesen működik, az magas szintű kényelmet, gyorsaságot és biztonságot nyújt az ügyfélnek. Az egyszerű és zökkenőmentes fizetés után mindenki boldog lesz. Fontos a megbízhatóság, amivel a vállalkozás hitelességét is lehet növelni az ügyfelek szemében. A vásárlói bizalom kialakításában is kulcsszerepet játszik. A minőségi fizetési szolgáltatások segítségével a versenyképességet is lehet növelni, mivel vonzóbb lesz az ügyfelek számára, mint a többi piaci szereplő. Visszatérő vásárlókra lehet szert tenni, amivel a bevételek is magasabbak lesznek.
A feladat azonban nem egyszerű, mivel jelenleg a piacon többféle fizetési szolgáltatás is elérhető.
Hogyan találjuk meg a megfelelőt?
Több olyan szempont is van, amire figyelni kell a keresés során. Az első, hogy az egyes szolgáltatások árait összehasonlítsuk. Figyelembe kell venni a tranzakciós díjakat, havi vagy éves díjakat, illetve a szerződéses kötelezettségeket is. A technológiai lehetőségek is fontosak, azaz, hogy milyen funkciók és szolgáltatások érhetőek el egyáltalán. Az ügyféltámogatást is meg kell vizsgálni, ha esetleg valami probléma merül fel vagy kérdéseink vannak, hogy azt a szolgáltató milyen hamar válaszolja meg.
A szerződési feltételeket alaposan át kell vizsgálni, például mennyi a felmondási idő, milyen kötelezettségek merülnek fel. Ha a feltételek rugalmas és illeszkednek a vállalkozás igényeihez, az már jelentheti azt, hogy jó helyen vagyunk.
Hosszú távra keresünk megoldást
Fontos, hogy alaposak legyünk a keresés és az ajánlatok összehasonlítása során. Fizetési szolgáltatást nem rövid távra keresünk, legjobb esetben hosszú éveken keresztül akarunk majd az adott szolgáltatónál maradni. Ha már van fizetési rendszerünk, akkor is érdemes felülvizsgálni a jelenlegit, mivel a technológia és a piac is gyorsan fejlődik.